Här eller inte alls

Med känslan av avklingande bitterhet återtar jag min plats i blogosfären.

Nu när HSS-media antagligen lärt sig något om vikten av att säkerhetskopiera (något ett företag med ordet ”media” i sitt namn borde kunna) vill jag inte vara sämre. Efter detta inlägg skrivs allt i orbehandlingsprogram och sparas även på egen hårdskiva.

I nuläget tänker jag inte kopiera in mina gamla inlägg, allt fram till flytten till WordPress finns bevarat på mina egna minnesenheter.

Nu skall jag invänta inspiration för nya inlägg…

Kommentera

