Ha! Där satt den!

Sista arbetsdagen före semestern alltså. Skall nu i nämnd ordning koka kaffe, byta ut arbetskläderna mot fritidsdito, gå ut i trädgården, luta mig tillbaka och avnjuta min första semesterkaffe. Absolut bästa dagen på semestern!

5 reaktioner på ”Ha! Där satt den!

    • Jag vet precis hur du känner dig. Som långvarig (ehhh) facebookare har jag ibland saknat en ”ogilla”-knapp. Man kan ju inte tex ”gilla” när någon skriver om hur de trillat ner för trappan och slagit sig blodig.
      Facebook borde alltså åtminstone införa:
      Ogilla-knapp
      Mina djupaste kondoleanser-knapp
      Rätt åt dig-knapp
      Näää, men va faaan-knapp

      Säkert finns det fler förslag, men de här är det minsta man kunde begära 🙂

Kommentera

