På allmänhetens begäran.

Ooops är allmänheten.

1 När började du blogga?

31.10.2006 19:35:37 Jag skrev om kaamosdepression.

2 Vad handlar din blogg om.

Vadhelst som faller mig in att skriva om just i det ögonblicket jag sätter mig ner för att skriva.

3 Vad gör din blogg speciell?

Jag hoppas att det är mitt sätt att använda språket.

4 Vad fick dig att börja blogga?

Påtryckningar från mitt sociala nätverk och intresse för vad ”det där bloggandet” egentligen är.

5 Vad skulle du vilja ändra i din blogg?

Man skall inte ändra på ett vinnande koncept. Möjligen skulle jag kunna blogga lite oftare än en gång i månaden… Det verkar ändå som att något tiotal personer tittar in här varje dag och jag känner ett ansvar gentemot dessa trogna läsare som besvikna får klicka sig vidare till mer uppdaterade hörn av cyberrymden.

En reaktion på ”På allmänhetens begäran.

  1. Dessa typer som söker sig in på sidorna, söker efter intressanta skriverier, och vem vet, var de finns. Därför söker vi oss in på bloggsidorna. Kanske det nästa gång är en text på din sida vi söker.

Kommentera

