Samma kille på ny plats

Efter åratal på bloggen.fi där man fått utstå serverras som utplånade åratal av bloggande och en seghet som får en att fundera om servern är driven av trögflytande snor var det dags att flytta på sig. Bara att få ut sin xml-fil från servern tog en dryg timme, det var fråga om hela 1,1Mb…

Om inget revolutionerande inträffar på bloggen.fi så är det här min nya blogg. WordPress har ju fördelen att kunna ta emot allt material som jag skrivit på min gamla blogg, så allt kommer att se ut som det gjorde förr.

Välkomna hit!

2 reaktioner på ”Samma kille på ny plats

  1. Jo, jag har förstått att det varit kämpigt på gamla bloggen. Enbart att öppna en blogg för att läsa en tar onödigt länge. Själv har jag varit på wordpress i snart 1½ år och det mesta fungerar fint.

    • Jo den gamla bloggen har varit snorseg på sista tiden. Bara att få in ett inlägg kan ibland kräva flera försök, även att kommentera har varit osäkert.
      Trevligt att du hittade hit!.

Kommentera

