Oroande utveckling del 2

Bara några dagar efter förra inlägget fanns den här seriestrippen i tidningen. Man får liksom bara bita ihop och medge att tiderna förändras.

sits

PS:

Jag minns också mitt första modem, inte minst det förfärliga oljudet när modemet ringde upp internetleverantören men framförallt alla inställningar som måste stämma innan man kunde sköta bankärenden och surfa i textdokument med blåa ord som var länkar till andra textdokument. Saknar jag den tiden? Nej, inte när det gäller internet, men nog en massa annat kul.

2 reaktioner på ”Oroande utveckling del 2

  1. Kommer ihåg när jag som en liten parvel, blev tillfrågad om vilken bil jag ville ha när jag blir stor. Då var svaret en Mustang eller Morris Mini, men det blev inget av det hela, åtminstone inte ännu. Nej jag saknar inte heller mitt första modem, men väntar på min nästa dator och en bättre anslutning.

  2. Just det. Jag tänkte faktiskt på ditt föregående inlägg då jag läste seriestripen i bladet.
    Ja, tiderna förändras, och vi med dem… Eller så inte.

Kommentera

